Guest Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Ei loydy tuota "merkitse luetuksi" toimintoa? Sensijaan nakyy olevan "poista evasteet" joka ei ihan ole sama asia Quote Link to comment
Guest Barn Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Kyllä... tämä toiminto olisi vaga hea. Quote Link to comment
mikko k Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Juu, ehdottomasti etusivulle tämä toiminto! Quote Link to comment
HSuomi Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Tekikö vanha foorumi tän automaattisesti? Tää tuntuu toimivan jotenki eritavalla. Quote Link to comment
Guest HessuS Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Tekikö vanha foorumi tän automaattisesti? Tää tuntuu toimivan jotenki eritavalla. mulla ainakin joka kerta kun tuli palstalle oli tilanne nollaantunut noiden uusien viestien osalta.. Quote Link to comment
HSuomi Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Juu sitä tarkotin. Selain kyllä piti sammuttaa välissä. Saako tän toimimaan jotenkin samalla tavalla? Quote Link to comment
Guest Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Mulla ei vanha palsta itsekseen merkannut mitaan luetuksi, vaan etusivulla oli toiminto jolla sai itse merkattua kaikkien foorumien kaikki viestit kerralla luetuiksi. En tieda oliko sitten jossain asetuksissa joku vipu milla sen sai automaattiseksi, mutta en sita sentaan haluaisi. Mistas sitten tietais missa on lukemattomia viesteja Quote Link to comment
HSuomi Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 No en ainakaan ite lue kun ne aiheet jotka on itseä kiinostavia. Nyt on sivullinen aiheita joissa näyttää olevan uusia viestejä koska en ole niitä käynyt lukemassa. Eli saako jonkun asetuksen päälle mikä merkaa luetuksi kaikki aiheet? Quote Link to comment
mite^ Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Tämä toiminto ois kiva saada takas. :) Muutenki vähän nyt hukassa tän kanssa :P Quote Link to comment
vwmies Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 eikös joka sivun alareunassa ole selane kohta mistä saa poistettua ... Quote Link to comment
Guest Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 eikös joka sivun alareunassa ole selane kohta mistä saa poistettua ... On, paitsi etusivulla jossa se oli aikaisemmin. Sai kerralla hoidettua kaikki. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 jänniä eroja porukalla, ite kuulun tohon ryhmään joka ei oo ikinä kyseistä nappia käyttänyt koska kone on hoitanu sen ite. välillä oli kyllä huonokin juttu kun ei kerinny kaikkia aiheita lukemaan ja joutu poistuun koneelta ole peli menetetty. -Tuomas- Quote Link to comment
HSuomi Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Vaikeeks meni palstan selailu kyllä ku ei nää mihin on tullu uusia viestejä jos ei käy ruksimassa joka sivua tai lue kaikkia aiheita. Quote Link to comment
jori Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Mulla ennen merkkaantu automatic luetuiksi...mutta nytte noita "lukemattomia vaan kertty koko ajan vaikka kuinka lukee! Quote Link to comment
Pepe Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 1. Vanha foorumiohjelmisto EI muistanut luettuja ja lukemattomia aiheita kuin sen yhden kirjautumisen ajalta. Eli jos jätit lukematta aiheen A ja kirjauduit toiselta koneelta niin aihe A (ja kaikki muutkin) oli luettu. Tämä oli tosi hanurista mun mielestä. 2. Laitoin nyt etusivulle sen "Merkitse kaikki luetuksi" -nappulan niin ei kenenkään ole paha olla. Näköjään tämän teeman tekijä oli jättänyt koko napin oletuksena pois... Quote Link to comment
Guest Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 1. Vanha foorumiohjelmisto EI muistanut luettuja ja lukemattomia aiheita kuin sen yhden kirjautumisen ajalta. Eli jos jätit lukematta aiheen A ja kirjauduit toiselta koneelta niin aihe A (ja kaikki muutkin) oli luettu. Tämä oli tosi hanurista mun mielestä. Ei pida paikkaansa. Luetut ja lukemattomat -tieto sailyi vaikka hyppi koneelta toiselle, jopa useiden paivien ajan. Jokaisen kayttajan selaimen asetuksissa voi olla joku vipu niin ettei tuota tietoa sailota? Mulla kaytannossa aina sailynyt tuo tieto luetuista ja lukemattomista vaikka mista koneelta surffaisin. Toimii se nyt tassa uudessakin toki. Quote Link to comment
Pepe Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Unread message tracking: phpbb2 Session based read/unread tracking phpbb3 Full Persistent read/unread tracking -- Not limited by per-visit sessions Kyllä se nyt vaan pitää :) Quote Link to comment
Kurre Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Ei pida paikkaansa. Luetut ja lukemattomat -tieto sailyi vaikka hyppi koneelta toiselle, Ei pidä paikkaansa. Vaikka samalla koneella yhteys 'meni poikki' tai suljit volkkaripalstan ni sen jälkeen kaikki oli merkitty luetuiksi. Voipi toki olla tämä firman 'virittämä' tulikettu, joka sai tuon aikaan. Quote Link to comment
Ketsa Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Kurren esittämällä tavalla toimi myös xp:llä +IE:llä. Quote Link to comment
Kurre Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 ja linkissä hakasulku näyttää pätkäsevän linkin. Laittaisin kuvan, mutku.... Quote Link to comment
Pepe Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Kokeile \[ tai \] (en ole varma toimiiko) Toi nyt on semmonen ettei softa voi tietää mitä käyttäjä sillä hakasululla tarkoittaa. Quote Link to comment
Kurre Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Kokeile \[ tai \] (en ole varma toimiiko) Toi nyt on semmonen ettei softa voi tietää mitä käyttäjä sillä hakasululla tarkoittaa. Eiku mä klikkaan tota nettiauton linkkiä kuvasta joka löytyy (toivottavasti tää ny onnistuu) http://picasaweb.google.com/kurre.lufts ... 9311471906 ni tosta kursorinkohdalta se pätkäsee ja ei toimi halutusti Quote Link to comment
Pepe Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Joo, juu, joo. Foorumisofta sekoaa kun softan omat tagit on [jotain] [/jotain] ja sitten urlissa tulee vastaan kanssa hakasulkuja. Taitaa olla aika marginaalinen ongelma kun noita on lähinnä Nettiauton linkeissä ja tuokin esimerkkilinkki on sinällään virheellisesti laitettu kun on jätetty niitä hakasulkuja sinne urliin. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389&PN'>http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=6 virheellinen VRT oikea http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389 Quote Link to comment
Kurre Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 eikäku tota ku mä vast ny se hokasin, en muista miten se ennen skulas. Mut tätä mä niinku tarkotin. tai siis niinku sit tai ei ;^) Quote Link to comment
tmm Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 VRT oikea http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389 Vielä oikeempi :) www.nettiauto.com/2626049 Quote Link to comment
Ketsa Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Saisko etusivulle "merkitse banneri luetuksi" napin joka lopettaisi bannerin vilkkumisen siihen asti kunnes siihen ilmestyy jotain uutta tietoa (esim. hintasodasta KK:ta vastaan)? Quote Link to comment
HSuomi Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Voiko tota Merkitse kaikki foorumit luetuksi nappia saada ruksittavaksi versioksi että ei tartte joka kerta painaa? Quote Link to comment
Recommended Posts